وبلاگ تخصصی در زمینه نرم افزار و مطالب متفرقه

وبلاگ اهل قلم
  • ۰
  • ۰

شرکت های پیمانکاری انواع مختلفی دارند و به یازده گروه تقسیم می شوند. که این گروه ها ساختمان،راه و ترابری، تاسیسات و تجهیزات، آب،کشاورزی،مرمت و آثار باستانی، ارتباطات،نیرو، کاوش های زمینی، نفت و گاز می باشند. ثبت شرکتهای پیمانکاری به دو صورت ثبت شرکت مسؤلیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص امکان پذیر است که البته برای ثبت شرکت پیمانکاری،اصلح آن است که قالب شرکت سهامی خاص انتخاب گردد،زیرا این شرکت ها برای شرکت در مناقصات؛اخذ تسهیلات بانکی و عقد قراردادهای پیمانکاری از اعتبار بیشتری برخوردارند. هر یک از شرکتهای پیمانکاری که در هر کدام از یازده رشته پیمانکاری فعالیت می کند باید بعد از ثبت شرکت برای اخذ رتبه رشته مورد فعالیت اقدام کنند و شرکتی که رتبه مناسب نداشته باشد نمی تواند در مناقصات شرکت کند. می توانید برای رسیدگی به امور حسابداری و مدیریت حساب های شرکت پیمانکاری خود از  نرم افزار حسابداری پیمانکاری  استفاده نمایید. این نرم افزار با امکاناتی که دارد کلیه امور حسابداری و مالی شرکت شما را مدیریت خواهد کرد و باعث افزایش سرعت و نظم در امور حسابداری شما خواهد شد.

شرایط ثبت شرکت پیمانکاری سهامی خاص:

_ ارائه گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا باز شده است.

_ حداقل سرمایه یک میلیون ریال

_ تعهد یا پرداخت کل سرمایه

-حداقل 3 نفر عضو به همراه 2 نفر بازرس (بازرسین نباید از اعضا باشند)

مدارک ثبت شرکت پیمانکاری سهامی خاص:

  • تنظیم وکالتنامه جهت اخذ مجوز و ثبت شرکت پیمانکاری
  • کمیل فرم تعیین نام شرکت
  • _به موجب اصل 14 قانون اساسی،اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل اشتغال به هیچگونه شغل دولتی و ممنوعیت قانونی جهت عضویت در شرکت را ندارند.
  • مجوز در صورت  نیاز بنا به اعلام کارشناس ثبت شرکت ها
  • اظهارنامه از حسابداری ثبت( 2 برگ)
  • به موجب ماده ی 126 لایحه اصلاحی قانون تجارت،مدیر عامل شرکت در شرف تاسیس همزمان مدیر عامل شرکت دیگری را بعهده ندارد.
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای تمامی اعضای هیئت مدیره و بازرسین
  • تکمیل فرم مشخصات اعضا
  • اساسنامه شرکت سهامی خاص که به امضای تمام سهامداران در تمامی صفحات رسیده باشد.
  •  کپی مدارک شناسایی کلیه سهامداران و بازرسین برابر با اصل شده( کارت ملی و شناسنامه)

 

شرایط ثبت شرکت پیمانکاری با مسئولیت محدود:

_حداقل اعضای شرکت 2 نفر باید باشند.

_سرمایه لازم حداقل 1.000.000 ریال

_تعهد یا پرداخت کل سرمایه

مدارک ثبت شرکت پیمانکاری با مسؤلیت محدود:

1- کپی مدارک شناسایی(شناسنامه و کارت ملی)

2- اصل گواهی عدم سوء پیشینه

3- امضای اقرارنامه

4-مجوز در صورت نیاز

اگر قصد سفارش نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید قاعدتا آن را سرچ می کنید و سایت های مختلفی با لیست قیمت نرم افزار حسابداری مختلفی در آن صفحات مشاهده می نمایید اما نمی دانید کدام بهتر و ارزش سرمایه گذاری دارد . یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید شامل موارد زیر باشد:

  1. در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.
  2. بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید
  3. از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.
  4. امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.
  5. محاسبه و گزارش سود و زیان
  6. امکان گزارش موجودی  کالاها
  7. امکان گزارش حساب مشتریان

همچینین اگر خرید و فروش آنلاین انجام می دهدی و یا دارای فروشگاه اینترنتی می باشید و برای امور حسابداری خود به مشکل خوردید می توانید نرم افزار ویژه ای سفارش دهید تا کلیه امور حسابداری خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و بدون اجازه صاحب آن کسب و کار و یا مدیر اشخاص دیگری نتوانند به آن ورود پیدا کنند. این نرم افزار از خطر حذف شدن باید در امان باشد . بطور کلی حسابداری یکی از ارکان مهم هر شرکت یا سازمانی می باشد که باید مورد توجه واقع شود. در حال حاضر تجارت های مختلفی در دنیا وجود دارد و روش های مختلفی برای انجام امور حسابداری وجود دارد. نرم افزارهای حسابداری تحت وب به شما کمک می کند تا مستقل از زمان و مکان به حساب های خود دسترسی داشته باشید و کارهای خود را با سرعت بیشتر و دردسر کمتر انجام دهید.

نرم افزار های تحت وب به علت دسترسی بالا و صرف زمان کمتر در انجام کار ها بسیار پر مخاطب و کاربردی هستند. نرم افزار های تحت وب بر خلاف نرم افزار های تحت ویندوز حافظه بیشتر و امنیت بالاتری دارند. یکی از نرم افزار های تحت وب نرم افزار های حسابداری هستند که برای کسب و کارهای گوگناگون و رسیدگی به امور مالی و حسابداری شرکت مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال نرم افزار حسابداری تولیدی می باشد که زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی است. این نرم افزار در واقع برآورد دقیقی از هزینه‌های پیش رو برای تولید یک محصول می باشد که با تخمین میزان ریسک پذیری مراحل ساخت محصول، قیمت دقیق محصول را بدست می‌آورد.

با وجود تعداد زیادی برنامه در بازار، انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی مناسب همیشه کار ساده ای نیست. معمولا صرف نظر از اندازه شرکت شما، به چگونگی عملکرد دقیق سیستم ها پرداخته می شود. سه نکته حمایتی برای نگه داشتن شما در مسیر عبارتند از:

 

تحقیق خود را انجام دهید

شما می باید درباره ی مسائل و موضوعات مالی دانش حداقلی کسب کنید زیرا این امر در انتخاب یک محصول نرم افزاری مناسب کمک خواهد کرد. با حسابدار خود صحبت کنید، از خدمات یک مشاور نرم افزار بی طرف استفاده کنید، انجمن ها و مقالات مرتبط را بخوانید، با دوستان خود گفتگو کنید و همچنین فعالیت ها و نحوه ی تصمیم گیری رقبا می تواند سرنخ های مهمی در اختیار شما قرار دهد. در نهایت؛ با کارشناسان IT مشورت کنید.

 

راه حل های مقیاس پذیر که کار می کنند

از نرم افزار حسابداری تولیدی استفاده کنید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. کسب و کار شما بعد از گذشت چند سال در این سطح باقی نمی ماند. نرم افزاری که انتخاب می کنید باید با رشد شما هماهنگ باشد.

 

به دنبال یکپارچه سازی و افزودنی ها باشید

یکپارچه سازی و ماژول های اضافی عملکرد سیستم حسابداری تولیدی را بهبود می بخشد. نرم افزار حسابداری سازگار با سیستم های مالیاتی، سیستم عامل های یکپارچه با سیستم های تجارت الکترونیک /حساب های بانکی می تواند برای کسب و کارهای تولیدی مفید باشد.

 

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • arf njm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی