وبلاگ تخصصی در زمینه نرم افزار و مطالب متفرقه

وبلاگ اهل قلم
  • ۰
  • ۰

نرم افزارهای حسابداری یکی از راه حل های مناسب و کاربردی برای یکپارچه سازی و سرعت بخشیدن به امور حسابداری می باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب امنیت اطلاعات شما در شرکت و یا سازمان را تامین می کند. یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری تحت وب ویکانت است که این نرم افزار بسته به کسب و کار شما امور حسابداری شما را  دقیق تر انجام می دهد و به حسابرسی هایتان نظم می بخشد. حسابداران اصولا هزینه و زمان زیادی را برای امور حسابداری می گذارند که با یک نرم افزار حسابداری آنلاین مناسب و کاربردی می توانند بهتر این عملیات را انجام دهند.

شرکت های خدماتی و تولیدی عملیات و کارهای متفاوتی در زمینه مالی دارند که گاهی پیچیده می شود و یا زمان بسیاری را میطلبد. به عنوان مثال اگر در زمینه بازرگانی و تجاری مشغول به کار هستید و به دنبال نرم افزار حرفه ای و مناسب نرم افزار حسابداری خدماتی یکی از همین نرم افزار هاست. این نرم افزار عملیات متفاوتی انجام می دهد که ثبت اطلاعات کاربران و مدیران، ثبت عملیات بانکی و چک ها، امکان دادن دسترسی های مختلف به کاربران و مشتریان، محدود کردن سطح دسترسی ویژه مدیران و امنیت بالای نرم افزار حسابداری از جمله مهمترین آن ها می باشد.

در زمینه بازرگانی شما می توانید نرم افزار حسابداری بازرگانی رایگان داشته باشید و هزینه بابت آن نپردازید اما ویژگی ها و امکانات آن بسیار کم تر می باشد و ممکن است از نظر امنیت اطلاعات به مشکل برخورید. یک برنامه حسابداری خوب و با کیفیت در  زمینه بازرگانی بسیار کاربردی است. یک نرم افزار حسابداری بازرگانی ویژگی های زیر را داراست :

گزارش دهی دقیق و منظم به حسابداران  و ارائه گزارشات انبار و کالا ها

اعلام سر رسید چک ها

صدور همزمان و غیر همزمان اسناد مالی نرم افزار حسابداری بازرگانی

ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و کاربران

ثبت قراردادها، پیش فاکتور و تعدیلات فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی